Parka coat


No cześć! Są tu jakieś zmarzluchy? Zaczęłam się zima, która jest bardzo klimatyczna, ale również i bardzo zimna, mokra i niezbyt odpowiednia dla takich osób jak ja. Kiedy jestem w łóżku to uwielbiam doglądać zza okna spadający śnieg, pić ciepłą, zimową herbatkę z cynamonem i czytać książkę, czy nawet pisać dla Was post. Sytuacja zmienia się, gdy wychodzę na zewnątrz. Zawsze ubieram ciepłe sweterki, grubaśną kurtkę, rękawiczki i ciepłe buty. Inaczej nie wyjdę z domu! Dlatego dziś możecie zobaczyć jedną z moich jesiennych jeszcze stylizacji, ale z wykorzystaniem mojej nowej, zimowej kurtki, która zdecydowanie nadaje się na zimowe mrozy.



W tym sezonie wciąż królują parki w kolorze khaki, ale tym razem te z kontrastowym futerkiem na kapturze i wewnątrz. W sieciówkach do wyboru macie naprawdę wiele modeli. Ja postawiłam na tą z czerwonym futerkiem i nie ukrywam,że jest ona bardzo ciepła. Decydując się na kurtkę z tak intensywnym kolorem musicie pamiętać, że jeśli posiadacie szafę pełną kolorowych ubrań to nie zawsze się ona sprawdzi.Jeśli kupujecie kurtkę na zimę pamiętajcie,aby wziąć zawsze rozmiar większą. W zimie ubieramy się cieplej, a także ubieramy na siebie więcej tzw. Warstw, dlatego kiedy zamawiacie przez internet to pamiętajcie żeby wziąć zawsze kilka cm większą!


DETAILS:

PHOTOS - BARTŁOMIEJ SZELIGA

COAT - METISU / SHOES - ZAFUL / SWEATER - ZAFUL
PANTS - PULL BEAR / NAILS - JAK NA DŁONI

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. ładnie wygląda ta parka, sama wiesz że nie cierpię tych kolorowych futer ale tą nawet sama bym ubrała :) 2 zdjęcie najbardziej mi sie podoba!

    ps. zmarzluch numer jeden obecny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja mam dokladnie takie samo odczucie co to zimy jak Ty ;)
    Jak jestem w domu z ciepla herbatka pod milusim kocykiem z ksiazka lub dobrym filmem to jest OK ;) I na tym koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W butach się po prostu zakochałam.
    Super fotki !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwonego futerka jeszcze w tych kurtkach nie widziałam :)
    Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! A jak zobaczyłam to od razu stałam się posiadaczką tej kurteczki :D

      Usuń
  5. kurteczka jest obłędna!

    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! 💙
    Miłego wieczoru! ❤️
    💎 monikaozdoba.blogspot.com 💎

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta Twoja parka!
    I to kolorowe futerko jakie ciekawe jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna kurtka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwień to prawdziwe szaleństwo! :)
    Bardzo zaintrygował mnie też sweterek. Mało go widać, ale śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne buciki, przydały by mi się takie płaskie wygodne botki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty świetne ale najbardziej podoba mi się kurtka jest aaa boska. Pozdrawiam i zapraszam
    http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmarzluch to za mało powiedziane :D Kiedy tylko mam okazję przyklejam się do kaloryfera, haha. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurtka z tym puszkiem czerwonym bomba, buty i torebka też daje świetny efekt.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.,
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zamówiłam te buty :D Czekam na nie!

    OdpowiedzUsuń