Pin-Up Girl


Hej! Dziś przygotowałam dla Was stylizacje typowo letnią,która nadaje się na wiele okazji. Koszula w kratę i różowe okulary sprawiają,że jest ona delikatnie cukierkowa,ale nie do przesady! Buciki pochodzą ze strony Renee Shoes i mogliście ujrzeć je na unboxingu, który robiłam na moim instagramie.(@gabrielakugla) Bluzeczka pochodzi ze sklepu Yoshop,a ostatnio widziałam identyczną,a może nawet taką samą w Zarze! Spódniczka jest świetna - dorwałam ją własnie w sklepie Zara. Pod spodem są szorty więc jest mega na różnego rodzaju wypady. Torebeczkę widzieliście już wiele razy. To mój ukochany Michael Kors na drobiazgi. Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba taki look!




Photos - Mummy 
Shoes - Renee / Blouse - Yoshop / Bag - Michael Kors
Belt - Calvin Klein / Sunglasses - Tijneyewear 

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Genialna koszula, a spódnica jeszcze lepsza!

    Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz pięknie a bluzka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miniówka, koszula i sandałki! Piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) świetna koszula :) ekstra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość bardzo mi się podoba, jednak najchętniej do swojej szafy przygarnęłabym buty <3 pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look, koszula i sandałki mnie oczarowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie w moim stylu, ale Ty za to wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń